הצעת רכישה מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה. תנאים אלו מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.
כללי
1.1 כל המבצע פעולה, לרבות פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר, מצהיר כי הוא מודע לתקנון האתר וכללי השתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה.
1.2 רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את החברה כלפי המבצע הפעולות באתר.
1.3 בעלת האתר הינה חברת גו לאגגאג ע.מ 060165172 מרחוב אשר 1 קרית ים (להלן: “החברה” ו/או “גו לאגגאג “).
1.4 החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על המוצרים ו/או שירותים שנרכשו לאחר השינוי.
1.5 האתר הינו אתר סחר אלקטרוני (להלן: “האתר”) המופעל ובבעלות חברת גו לאגגאג האתר מציג ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים ושירותים מאת מיטב היצרנים, כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
2.1 רשאי להשתתף ברכישת מוצרים באתר כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 16 שנים וברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של כל אחת מחברות האשראי הישראליות.
2.2 החברה רשאית למנוע מגולש לרכוש מוצרים ו/או שירותים באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש.
2.3 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהא החברה רשאית למנוע מהגולש לרכוש מוצרים באתר בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. במידה והוא מסר פרטי זיהוי או תשלום שגויים.
ב. במידה והוא ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם.
ג. אם כרטיס האשראי שלו נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
3.1 באתר מוצגים מגוון רחב של מוצרים של מיטב היצרנים, כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
3.2 המכירה של כל מוצר ומוצר מופיעים התנאים למכירת המוצר. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה ובין המוצר הנמכר.
3.3 במידה וישנו קישור (“לינק”) באתר המפנה לאתרים אחרים, לא תישא החברה באחריות לתוכנם של אותם אתרים, למידע המתפרסם בהם או כל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית על כל נזק ישיר או עקיף שייגרם או עלול היה להיגרם לגולש כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע בשירותים באמצעות הקישור הנמצא באתר.
3.4 החברה עושה ככל שביכולתה להבטיח כי המוצרים המוצגים יימצאו במלאי. במידה והמוצר יתברר כחסר במלאי, החברה תיצור קשר עם הרוכש באמצעות הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה וכרטיס האשראי של הרוכש לא יחויב. לחילופין רשאית החברה להציע לרוכש מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את ההצעה יעודכנו פרטי ההזמנה מחדש. אם הרוכש החליט לסרב, ההזמנה תבוטל וכרטיס האשראי של הרוכש לא יחוייב. מימשה החברה את זכותה כאמור, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפיה מכל מין וסוג, לרבות בגין זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אובדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו”ב.
3.5 כמות המוצרים המוצעת למכירה מכל מוצר הינה גמישה ונתונה לשינוי לפי שיקול דעתה של החברה.
4.1 בעת הרישום לרכישת מוצרים באתר יהיה על הגולש להזין טופס הכולל את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, בחירת סיסמא, טלפון וכתובת מלאה.
4.2 על מנת להשלים את תהליך ההזמנה, הגולש מחוייב להזמין את פרטי כרטיס האשראי או לציין כי ברצונו לבצע איסוף עצמי מאחד הסניפים של דוג מרקט.
4.3 על פי חוק, הגולש לא חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונו בלבד. עם זאת, אם לא הוא לא מסר את כל הפרטים המבוקשים הוא לא יוכל לבצע את הרכישה.
4.4 החברה מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתנאי הסכם זה.
4.5 החברה שומרת את הזכות לבטל את הרכישה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים. הגשת פרטים כוזבים ביודעין הינה עבירה פלילית ע”פ חוק. החברה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים כולל תביעות נזיקין שיגרמו לחברה ו/או מי מטעמם עקב שיבוש הליכי המכירה באתר.
4.6 כל הזמנה שתיקלט במערכת תקבל מספר סידורי. במידה וההזמנה לא התקבלה במחשבי החברה או התקבלה באופן משובש ושאינו מכיל את כל הפרטים הנדרשים, אין לראות בקבלת מספר סידורי זה קבלת הזמנה וזאת אף אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה.
4.7 מועד קבלת ההזמנות כפי שנרשם במחשבי החברה הוא המועד הקובע לכל דבר ורישומו במחשבי החברה ישמש כראייה מכרעת בעניין זה
5.1 החברה מציגה את המוצרים למכירה במחיר אטרקטיבי ללא מגבלת זמן או כמות למעט מבצעים שיוצגו באתר מעת לעת.
5.2 בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו, בכל מקרה החברה שומרת לעצמה את הזכות להוריד את המוצר מהאתר או לשנות את תנאי המכירה מעת לעת ולתת הנחות בתנאים מסויימים.
5.3 תנאי מוקדם לרכישת המוצר הוא אישור חברת כרטיס האשראי לגבי העסקה.
5.4 היה וההזמנה אושרה, תישלח הודעה על ביצוע ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שנמסרה בעת הרישום), דואר האלקטרוני הנ”ל מהווה תנאי לקנית המוצר. כמו כן, תופיע הודעה על ביצוע ההזמנה “בהזמנות שלי”. כרטיס האשראי של הרוכש יחויב על ידי החברה בסכום המכירה לרבות דמי המשלוח
6.1 אספקת המוצרים וזמן אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים באתר ו/או בהתאם למה שכתוב בהזמנה ו/או בתקנון זה.
6.2 זמן אספקת המוצרים כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א’-ה’) ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.
6.3 משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעתו של החברה.
6.4 מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה. לחברה שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה הגולש לא יחוייב בדמי משלוח והוא יוכל לבוא לאסוף את ההזמנה במקום ניהול עסקיה של החברה.
6.5 החברה או מי מטעמה לא תישא בכל אחראיות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטה, כדוגמא שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או מערכת הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועד האספקה. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של הרוכש.
6.6 בעת תיאום האספקה, רשאי השליח לבקש את נוכחו של הלקוח במקום ובמועד האספקה ולבקש הצגה של תעודת הזהות שלו ו/או חתימתו על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצרים.
ביטול הצעה/עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוח
8.1 ביטול ההזמנה יעשה באמצעות שליחת דוא”ל_________ לחברה
8.2 בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן”) רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב מרגע הרכישה.
זכות הביטול אינה עומדת במקרים הבאים8.3
8.3.1 מוצרים שלא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת ו/וא לספקן לצרכן אחר ו/או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד לחזרתם לעסק (“טובין פסידים” כמשמעם בחוק הגנת הצרכן).
8.3.2 לגבי טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
8.3.3 טובין הניתנים להעתקה שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
8.3.4 במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע – הלקוח יתבקש להחזיר את המוצר לחברה במקום שבו היא מנהלת את עסקיה.
8.4 ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לחברה באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
8.5 בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניקוי עלות דמי המשלוח
9 החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה), לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
9.1 אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.
9.2 אם ארעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע הגשת הצעות למכירה מסוימת.
9.3 במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה ביצועה.
9.4 במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאית החברה לבטל את הרכישה הספציפית.
9.5 בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.
9.6 החברה ו/או המוכר רשאים לבטל את הזמנת מבצע הפעולה, אם ההזמנה בוצעה ללא פרטיו המלאים/המדויקים של מבצע ההזמנה
10.1 החברה מתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לראשותה לשמור על סודיות בעת ההשתתפות במכירה. פרטים אלו ישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר.
10.2 מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרות של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
10.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה תהיה רשאית נתונים סטטיסטים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים ללקוחות אישית או מזהים אותם באופן אישי.
10.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לפנות אליך בדואר אלקטרוני בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים במכירות בפרט ובאתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב אלא אם הלקוח ציין בפני החברה בכתב כי אינו מעוניין בכך.
10.5 החברה לא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:
10.5.1 אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או עלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה.
10.5.2 אם הלקוח ביצע עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד בביצועו של מעשה כזה.
10.5.3 אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה.
10.5.4 אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי.
10.5.5 בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח ובין החברה
אנו מודים לכם על רכישתכם ומאחלים לכם הנאה לכל מקום אליו תגיעו.
האחריות תקפה מתאריך הקנייה עם הצגת חשבונית קנייה בלבד.
תעודת האחריות מכסה נזקים שנגרמו מפגם ייצור בלבד וכוללים ידיות, גלגים, רוכסנים או כל פגם סביר שנחשב כפגם ייצור בשיקול דעתה של החברה.
שבר או כל נזק אחר שנגרם למזוודה משימוש לא סביר אינו מכוסה בתעודת האחריות.
האחריות הבלעדית לנזק הנגרם למוצרים לאחר שימוש אינו חל על היבואן.
בהתאם לאמנת מונטריאול המגנה על הלקוח במקרה של נזק הנגרם למזוודה בעת השינוע ע”י חברת התעופה יש לפנות לדלפק חברת התעופה ולמלא דוח נזק בהתאם.
מפעילת האתר לא תישא בעלויות ו/או בנזק, מכל סוג שהוא, עקב שימוש באתר ו/או הזמנת מוצרים ע“י קטין (מתחת לגיל 18 )או ע“י אחר שאינו זכאי לבצע פעולות משפטיות. כל פעולה שבוצעה כאמור, יראו אותה כפעולה שבוצעה על ידי או באישור אפוטרופוסו של מבצע הפעולה.
האחריות הבלעדית לנזק הנגרם למוצרים, לאחר שימוש אינו חל על מפעילת האתר. בהתאם לאמנת מונריאול, המגנה על הלקוח במקרה של נזק שנגרם למזוודה בעת השינוע ע”י חברת התעופה. במקרה כזה על הלקוח לפנות לחברת התעופה ומלא דו”ח נזק, וזאת בטרם עזב את שדה התעופה.
אם אתה סבור כי המוצר שרכשת באמצעות האתר, הגיע אלייך כשהוא לוקה בפגם כלשהו נשמח לעזרתך על מנת למנוע הישנות בעתיד.
אנא פנה לשירות הלקוחות של מפעילת האתר בטלפון 054-6627072 בין השעות 9:00-17:00.
מפעילת האתר ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי מורשה, שימוש לרעה, שימוש שלא כדין ו/או שימוש במרמה שייעשה על ידי צד שלישי בכרטיס האשראי בו עשית שימוש לשם ביצוע פעולה באתר.
נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר כלשהוא לא יחייב הדבר את החברה.
מפעילת האתר תעשה מאמצים סבירים למנוע הפרעות ושיבושים באתר, ולמרות האמור לעיל, אין מפעילת האתר אחראית כי האתר יפעל ללא כל תקלה ו/או לפעולות או מחדלים של משתמשים אחרים.
13.1 החברה תעשה כל מאמץ לשלוח לבית הלקוח את ההזמנה תוך 3 ימי עסקים (לא כולל חגים וימי שבת) בכפוף לזמינות המוצרים ואזור המשלוח (לאזורים חריגים יגיע המשלוח תוך 6 ימי עסקים)
דין שיפוט
14.1 הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת – תהיה לבית המשפט של מחוז חיפה הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.
חנות ראשית: כרגע סגורה לרגל הקמה חדשה.
מחסן ראשי: יגיע כפיים 5 חיפה, בואו לבקר!
כל הזכויות שמורות ל-Go Luggage 2024 ©