Search
GO LUGGAGE
משלוח חינם עד הבית עד 3 ימי עסקים

מזוודות גו סוויס

מתכננים טיסה לחו”ל?
זה הזמן להצטייד במזוודות המיוחדות של מותג GOSWISS המשנות את כללי המשחק ומשלבות פרקטיות עם סטייל מנצח.
בימים אלה בהם הקורונה דועכת וענף התעופה חוזר אט אט למסלול, רבים מאיתנו חוזרים לפקוד את שדות התעופה בדרך ליעדים חדשים ומרתקים.
חלק בלתי נפרד מההיערכות לקראת החופשה הקרובה או הביקור ביעד המבוקש כוללים כידוע את שלב אריזת המזוודה, שצריכה להיות מותאמת במיוחד לצרכים שלנו ולשמור על חפצינו עד הגעתם למחוז חפצם.
אם גם אתם מתלבטים באשר למזוודה שתענה על מבוקשכם על הצד הטוב ביותר, זה הזמן להכיר את מותג GOSWISS המציע נוחות מיטבית במחירים מפתיעים במיוחד.

צפו במבחר המזוודות הקשיחות שלנו ⇐

מזוודות גו סוויס – מוצר ששובר את כללי המשחק

אז מה הופך את מזוודות GOSWISS למוצר ששובר את כללי המשחק?
מדובר במזוודות המוצעות במגוון גדלים מיוחדים, כך שיוכלו להתאים לכל סוגי הנסיעות – אם הנכם משפחה עם ילדים הזקוקה למזוודות גדולות תוכלו להצטייד במזוודות בגודל 30 אינץ’ המותאמות לטיסות ארוכות ולנפחים גדולים במיוחד.
לחילופין, תוכלו ליהנות ממזוודה בינונית שתוכל לשמש אתכם עבור טיסות וטיולים בארץ או בעולם, ועד למזוודות קטנות וקומפקטיות במיוחד המיועדות לנסיעות עסקים או לסוף שבוע חטוף מעבר לים.

יתרונות נוספים שמציעות מזוודות GOSWISS כוללים בין היתר, אפשרות להרחבות בכל הגדלים, מנעולי TSA המאושרים בכל שדות התעופה, לצד גלגלים כפולים בעלי עמידות גבוהה המורכבים מחומרים גמישים המאפשרים תזוזה חזקה ונעימה, לרבות מגנים בצידי המזוודה.

צפו במבחר המזוודות הבד שלנו ⇐

אלא שעם כל הכבוד לנוחות, מדובר גם במותג מזוודות אקסקלוסיבי המציג סטייל מנצח.
כך למשל, תוכלו לבחור מזוודות במגוון צבעים והדפסים מרהיבים, שגם יאפשרו למזוודה שלכם לבלוט בין ערמת המזוודות או התיקים בשדה התעופה, ובמקביל יעניקו לכם תוספת עיצובית מופלאה לטיול או לחופשה שלכם. 

הנכם מוזמנים להתרשם ממבחר חסר תקדים של מזוודות GOSWISS באתר גו לאגדג’ במחירים אטרקטיביים במיוחד, שיאפשרו לכם למקסם את החופשה הבאה שלכם עד תום.
כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הדגם המועדף עליכם וליהנות ממזוודה באיכות יוצאת דופן, כולל משלוח מהיר בפריסה ארצית. 

האחריות עלינו – ההנאה עליכם!

שתפו את הכתבה

מזוודות גן סוויס הנבחרות שלנו

דילוג לתוכן